Els meus gats

¡Hola nois i noies! Ara os parlaré una mica sobre els meus gats.

Jo tinc gats des de fa uns 5 anys, en tinc 2 un és diu Leo, es de color taronja, marró clar i l\’altre és diu Negrito, ja m\’imagino que sabreu de que color és…

Els meus gats son molt carinyossos i bastant independents, per exemple, hi ha dies que quan entro a casa un hem bé a rebre i l\’altre està a l\’habitació, van canviam.

Son molt divertits, als dos els hi agrada molt jugar amb una corda que tenim i la veritat és que son molt bons jugant. Sempre que m\’estiro al sofà a mirar una pel·lícula o una sèrie s\’hem estiren a sobre
,sempre ve el Leo primer i després ve el Negrito després, ¡hem fa molta gràcia quan ho fan!

Al matí o a la nit sempre comencen a jugar entre ells a baralla, sempre guanya el Negrito, encara que moltes vegades hem tingut que separar-los perquè el Negrito és passa una mica.

Espero que us hagi agradat com son els meus gats.
¡Bona setmana!
https://www.muyinteresante.es/

Deixa un comentari

Design a site like this with WordPress.com
Per començar